GYIK | My Only

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan válasszak méretet?

A méret kiválasztásában segítségedre lesz a mérettáblázat.

 

Kor Magasság (cm) Súly (kg)
újszülött

0-3 hónapos

46-55

55-61

2,7-4

4-5,8

3-6 hónapos 61-65 5,8-7,6
6-9 hónapos 65-70 7,6-9,5
9-12 hónapos 70-75 9,5-11,2
12-18 hónapos 75-80 11,2-12,6

A vásárláshoz kötelező regisztrálnom?

Nem kötelező, de regisztrált vevőinket értékes kuponokkal jutalmazzuk, valamint ők értesülnek először akcióinkról és a legújabb termékeinkről. Továbbá ha már van fiókod, akkor bármikor megnézheted a korábbi rendeléseidet, és nem kell újra és újra kitölteni a szállítási és számlázási adatokat.

Egy vásárlásnál több kupont is felhasználhatok?

Rendelésenként egy kupont tudsz felhasználni. A kuponok értéke nem összevonható.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

1. Utánvét. Fizess a futárnak a csomag átvételekor! Ez lehet készpénzes és bankkártyás is (utóbbi nem minden esetben működik megfelelően, így tanácsoljuk, hogy legyen nálad készpénz is a kézbesítés napján.)

2. Bankkártyás fizetés. Villámgyors, egyszerű és biztonságos. A megrendelés leadásakor webáruházunkban közvetlenül elérhető a Barion által nyújtott, 100%-ig biztonságos bankkártyás fizetés lehetősége is.

3. Banki átutalás. Bankszámlára való előreutalás formájában is teljesíthető a megrendelés kifizetése. Az utaláshoz szükséges adatok:

Botykai-Klajkó Adrienn E.V.

Bankszámlaszám: 117 73133 0058 5631 00000000

Közlemény: rendelés sorszáma

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja Foxpost automatába 1190 Ft, házhozszállítással 1990 Ft.

Utánvét esetén + 990 Ft.

10.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Ki végzi a csomagok szállítását?

A Foxpost szállítja a csomagodat. A legkedvezőbb helyszíneken elérhető csomagautomaták országos hálózata, ami lehetővé teszi a kényelmes és környezettudatos csomagfogadást és -feladást magánszemélyek és üzleti vállalkozások részére egyaránt. Ez a FOXPOST.

Mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítás eltérő időt vesz igénybe a raktáron lévő és a rendelhető termékek esetén.

A raktáron lévő termékek tipikusan 1-3 munkanap alatt érkeznek meg a rendelés leadásától számítva.

A rendelhető termékek esetén a kiszállítási idő átlagosan 10-15 munkanap.

Külföldi címre is rendelhetek?

Nem, csak magyarországi címre áll módunkban kiszállítani a megrendelt terméket.

Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba.

Honnan lehet tudni, hogy mikor érkezik a futár a csomagommal?

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben kap értesítést a címzett. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja.

Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést kapsz a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.

Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?

4 naptári napig őrzik csomagodat az automatákban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számítják bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítják. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. A futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszaviszik a raktárba, ahol 5 munkanapig tárolják. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 2134 Ft.  Az újra küldést telefonos Ügyfélszolgálatnál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újra küldést, a csomagodat visszaküldik a feladónak 1499 Ft ellenében.

Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

A címzett helyett más is átveheti a csomagot?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Hagy a futár értesítő cédulát sikertelen kézbesítés esetén?

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján kapsz értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután a futár átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítenek. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg a nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 4 napig őrzik a csomagod.

Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Van lehetőség az őrzési idő hosszabbítására?

A csomagok tartási ideje 2022. december 5-től 4 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni.

Ha nem jó a méret, ha nem tetszik a termék, vagy ha egyszerűen csak meggondoltam magam, van lehetőség cserére/pénzvisszafizetésre?

Igen. A vásárló a termék átvételétől számítva 14 napig indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket csak eredeti, használatlan állapotában vagyunk kötelesek visszavenni. A termék közvetlen doboza/csomagolása a termék része, így kérjük, hogy ne szimplán abban küldd vissza a terméket, mert megsérül, meghibásodik. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Utánvétes csomagot NEM áll módunkban átvenni.

A visszaküldeni kívánt terméket bármilyen futárszolgálattal, vagy akár postai úton is eljuttathatod az alábbi címre:

6326 Harta

Rét utca 8.

Pénzvisszafizetés esetén, miután a csomagot átvettük, 10 munkanapon belül visszautaljuk a visszatérítendő összeget egy általad megadott bankszámlára. Ehhez a bankszámlaszámodat kérjük e-mailben írd le nekünk!

Csere esetén, ha a cserélni kívánt termék raktáron van, a csomag átvételétől számított 1 héten belül megérkezik. Ha a cserélni kívánt termék nincs raktáron, a szokásos kiszállítási idő vonatkozik rá: átlag 10-15 munkanap.

Meggondoltam magam a rendelést illetően/elrontottam a színt/méretet/darabszámot. Ezt hol tudom jelezni?

Ha még a csomag feladása előtt gondolod meg magad a vásárlást illetően, vagy veszel észre hibát a rendelésben, kérlek jelezd ezt nekünk a info@myonly.hu e-mail címen és intézkedünk!

Ha egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra elérhető?

Próbálunk minden termékből elérhető raktárkészlettel rendelkezni. Ha a termék már elfogyott és lemaradtál róla, akkor létezik a termék oldalon egy értesítési feliratkozás.

Amennyiben feliratkoztál, Te az elsők között leszel, akik a beszerzés után emailt kapnak róla, majd mehet is a vásárlás!

Milyen anyagból készülnek a ruhák?

A különböző ruhák anyaga eltérő lehet, a termékek leírásánál igyekeztünk minden paramétert feltüntetni. Amennyiben további kérdésed van, akkor írj nekünk, szívesen segítünk!