Gyakran ismételt kérdések
Hogyan válasszak méretet?
A méret kiválasztásában segítségedre lesz a mérettáblázat.
Kor | Magasság (cm) | Súly (kg) |
---|---|---|
újszülött
0-3 hónapos |
46-55
55-61 |
2,7-4
4-5,8 |
3-6 hónapos | 61-65 | 5,8-7,6 |
6-9 hónapos | 65-70 | 7,6-9,5 |
9-12 hónapos | 70-75 | 9,5-11,2 |
12-18 hónapos | 75-80 | 11,2-12,6 |
A vásárláshoz kötelező regisztrálnom?
Nem kötelező, de regisztrált vevőinket értékes kuponokkal jutalmazzuk, valamint ők értesülnek először akcióinkról és a legújabb termékeinkről. Továbbá ha már van fiókod, akkor bármikor megnézheted a korábbi rendeléseidet, és nem kell újra és újra kitölteni a szállítási és számlázási adatokat.
Egy vásárlásnál több kupont is felhasználhatok?
Rendelésenként egy kupont tudsz felhasználni. A kuponok értéke nem összevonható.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
1. Utánvét. Fizess a futárnak a csomag átvételekor! Ez lehet készpénzes és bankkártyás is (utóbbi nem minden esetben működik megfelelően, így tanácsoljuk, hogy legyen nálad készpénz is a kézbesítés napján.)
2. Bankkártyás fizetés. Villámgyors, egyszerű és biztonságos. A megrendelés leadásakor webáruházunkban közvetlenül elérhető a Barion által nyújtott, 100%-ig biztonságos bankkártyás fizetés lehetősége is.
3. Banki átutalás. Bankszámlára való előreutalás formájában is teljesíthető a megrendelés kifizetése. Az utaláshoz szükséges adatok:
Botykai-Klajkó Adrienn E.V.
Bankszámlaszám: 117 73133 0058 5631 00000000
Közlemény: rendelés sorszáma
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítás díja Foxpost automatába 1190 Ft, házhozszállítással 1990 Ft.
Utánvét esetén + 990 Ft.
10.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Ki végzi a csomagok szállítását?
A Foxpost szállítja a csomagodat. A legkedvezőbb helyszíneken elérhető csomagautomaták országos hálózata, ami lehetővé teszi a kényelmes és környezettudatos csomagfogadást és -feladást magánszemélyek és üzleti vállalkozások részére egyaránt. Ez a FOXPOST.
Mennyi idő a kiszállítás?
A kiszállítás eltérő időt vesz igénybe a raktáron lévő és a rendelhető termékek esetén.
A raktáron lévő termékek tipikusan 1-3 munkanap alatt érkeznek meg a rendelés leadásától számítva.
A rendelhető termékek esetén a kiszállítási idő átlagosan 10-15 munkanap.
Külföldi címre is rendelhetek?
Nem, csak magyarországi címre áll módunkban kiszállítani a megrendelt terméket.
Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba.
Honnan lehet tudni, hogy mikor érkezik a futár a csomagommal?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben kap értesítést a címzett. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést kapsz a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.
Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
4 naptári napig őrzik csomagodat az automatákban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számítják bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítják. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. A futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszaviszik a raktárba, ahol 5 munkanapig tárolják. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 2134 Ft. Az újra küldést telefonos Ügyfélszolgálatnál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újra küldést, a csomagodat visszaküldik a feladónak 1499 Ft ellenében.
Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.
A címzett helyett más is átveheti a csomagot?
Hagy a futár értesítő cédulát sikertelen kézbesítés esetén?
Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?
Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
Látogass el az automatához, add meg a nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 4 napig őrzik a csomagod.
Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?
Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.
Van lehetőség az őrzési idő hosszabbítására?
Ha nem jó a méret, ha nem tetszik a termék, vagy ha egyszerűen csak meggondoltam magam, van lehetőség cserére/pénzvisszafizetésre?
Igen. A vásárló a termék átvételétől számítva 14 napig indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket csak eredeti, használatlan állapotában vagyunk kötelesek visszavenni. A termék közvetlen doboza/csomagolása a termék része, így kérjük, hogy ne szimplán abban küldd vissza a terméket, mert megsérül, meghibásodik. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Utánvétes csomagot NEM áll módunkban átvenni.
A visszaküldeni kívánt terméket bármilyen futárszolgálattal, vagy akár postai úton is eljuttathatod az alábbi címre:
6326 Harta
Rét utca 8.
Pénzvisszafizetés esetén, miután a csomagot átvettük, 10 munkanapon belül visszautaljuk a visszatérítendő összeget egy általad megadott bankszámlára. Ehhez a bankszámlaszámodat kérjük e-mailben írd le nekünk!
Csere esetén, ha a cserélni kívánt termék raktáron van, a csomag átvételétől számított 1 héten belül megérkezik. Ha a cserélni kívánt termék nincs raktáron, a szokásos kiszállítási idő vonatkozik rá: átlag 10-15 munkanap.
Meggondoltam magam a rendelést illetően/elrontottam a színt/méretet/darabszámot. Ezt hol tudom jelezni?
Ha még a csomag feladása előtt gondolod meg magad a vásárlást illetően, vagy veszel észre hibát a rendelésben, kérlek jelezd ezt nekünk a info@myonly.hu e-mail címen és intézkedünk!
Ha egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra elérhető?
Próbálunk minden termékből elérhető raktárkészlettel rendelkezni. Ha a termék már elfogyott és lemaradtál róla, akkor létezik a termék oldalon egy értesítési feliratkozás.
Amennyiben feliratkoztál, Te az elsők között leszel, akik a beszerzés után emailt kapnak róla, majd mehet is a vásárlás!
Milyen anyagból készülnek a ruhák?
A különböző ruhák anyaga eltérő lehet, a termékek leírásánál igyekeztünk minden paramétert feltüntetni. Amennyiben további kérdésed van, akkor írj nekünk, szívesen segítünk!